Turkiet - Alanya

Då är det exakt 4 dygn och 2 timmar till det bär av till Turkiet! Har inte varit utomlands sen förra året och det var i februari. Så nu är det på tiden att fara iväg till värmen! Varför jag ej åkt tidigare beror på att jag är extremt flygrädd sen vi åkte sist. Men har bestämmt mig för att ta tjuren vid hornen och bli av med rädslan. Gått upp ca 4 kilo nu på en vecka (äter när jag är stressad, rädd, mår dåligt, ångest etc). Men just nu tänker jag positivt, ska bli riktigt skoj att komma iväg!

30 grader är inte helt fel, 25 i vattnet och blått vatten LOOVE! Så kan ni sitta här i sverige och frysa.

Mitt pass har ju gått ut så var iväg och fixade de nu förra veckan och fick meddelande idag om att det var klart. Så på lördag bär det av och sen kommer jag hem på söndag. wiiihoo. Snyggingen Anna ska med!

Såhär ser det ut för mig på söndag:


Ska ladda kameran den här gången, är för dålig på att ta bilder. Men nu är det allvar, minneskortet ska vara fullt när jag kommer hem, MINST 400 bilder tycker jag.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0