fett hår?

just nu sitter jag här och ser ut som jag ej duschat på 1år ? har väldigt känslig hårbotten och den blir lätt torr eftersom jag blekt sönder den tidigare. så kommer väl ta några år innan den är helt återställd.... men iaf. Så tänkte jag att om jag smetade idominsalva (hur det nu stavas) i hårbotten så kanske den fick lite återfuktning. Men tänkte inte på att det är ju omöjligt att få bort från själva hårstråna. Så jag som trodde jag gjorde något bra blev snarare tvärtom. Nu har jag tvättat håret med yes diskmedel typ 4 gånger och det är fortfarande väldigt fett. Så istället för att göra nytta har jag nu fett hår, slitter ut det totalt och hårbotten blir torrare än innan salvan??? smart jessica!!! Så tänkte sticka ner till willys snart och handla schampo för fett hår och hoppas att det funkar. yes fungerade ju inte precis så kommer väl inte detta göra det heller... buhu!

Så om ni ser mig så har jag duschat 6 gånger på två dagar och det är inte fett utan salva, greeeejjjt ! :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0