tjenis penis!

nu sitter jag här och kan ej sova. har sjukt tråkigt och finns inget alls att hitta på. några av friendsen är just nu i denna sekund på slagt och släpper loss, men själv sitter jag här. Hade verkligen ingen ork med de idag och kände att jag hellre sitter ensam med min ångest och käkar PIZZA, FAN ÅSSÅ!!!

Aja nu ska man inte deppa över det, nya tag imorgon som gäller. Fast har faktiskt varit ute med halva la familja idag och gått ca 2 timmar i bokskogen, alltid något? aiiighhht? :)

Imorgon vill jag ut och jogga i naturen känner jag. Måste till stadium och handla mig ett par fodrade leegins så man slipper 5 lager kläder -_- måste även muta syrran om att byta hela min playlist i min mp3 för den är sönder körd... :/

Saknar den sjungande muslimen i turkiet, efter att ha väckt oss klockan 4-5 på natten kände vi att vi diggade den snubben som sjöng. Undrar om han lär ut lektioner? måste kollas upp! haha

Mitt gymkort går ut om 3 veckor, ännu 2500 som ska betalas BUHU!! Mina pengar bara simmar iväg känns det som... måste börja jobba igen känner jag, så man får råd med allt resande som ska ske i sommar 2011! För denna gången har jag lovat mig själv att inte en ända dag ska jag slösa i sverige nästa sommar, nu ska man njuta av livet medans andra sitter och sliter och jobbar!

Som jag brukar säga: MAN LEVER BARA EN GÅNG!

Sen från och med imorgon måste jag bruka allvar med mina sömntimmar, går inte hålla på såhär... senast 23 ska jag ligga i sängen och vara redo för 8 timmars skönhetssssömn!

Aja nu ska jag logga känner jag, hmm vad  något mer jag skulle berätta men det har jag glömt nu.

Sov gott sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0