spökar på vellingeblomman..

strax innan jag stack till turkiet så var jag på vellingeblomman för att handla en blomma åt edvins morfar som fyllde 80år. Dem hade ju byggt upp "spöktuneln" som finns där varje år nu inför halloween. Jag var ju bara tvungen att gå igenom och blev i chocktillstånd. Barnen fick avbryta turen för dem tyckte att det var för läskigt och jag som är 21 ville bara ropa på mamma :$ Jag hoppade till så hårt att min sport-bh sprack!! Så tänkte dra dit edvin (sjukt rädd för spindalr och spöken) och mamma som är sjukt lättskrämd. En kul grej att fylla ut dagen med tycker jag ;) speciellt nu när jag vet vad som ska komma och är mer förberädd så jag kan skratta åt dem istället (a) bad girl!

HA HA HA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0