Så då var det bokat!

Imorgon ska jag till frisören och klippa bort allt det slitna i mitt hår. Så himla slitet nu efter turkiet, solen har bränt sönder det typ, så kommer säkert bli kort :( Men får väl se hur mkt som är slitet, just nu vill jag bara få bort möget och ha ett fint friskt hår. Slippa dessa blekta toppar och få mer jämn färg i hela håret.

Så ska bli spännande att höra imorgon vad dem säger och gör. Är så himla sugen på att förändra mig just nu, vill bli blond, svart, brun, kort, lugg etc. Något nytt skulle varit kul med tanka på att man haft samma hårkaluffs nu i 2år :/ sen färgen börjar bli så uttråkad. Men det är inget som kommer ändras nu, får väl stå ut. Kommer väl må betydligt bättre när jag slipper se dessa slita toppar!

Får se om jag hinner lägga in en bild imorgon, annars kanske det blir en på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0