Nu kör vi, GER JÄRNET!

Kommit hem från turkiet med en **** glöd! Nu är det dags att ta tag i sitt utseende och jag är taggad till 1000! Jag kör med realistiska mål, 0,5kg/vecka är lagom. Så har beräknat att jag gått ner mina kilo den 12 januari så nu ger jag järnet! Inget mer godis eller annat skit. Nu blir det rent protein, grönsaker och fullkornskolhydratet yeeeh! Jag har precis käkat gröt och innan dess var jag ute och powerwalka. Vill ut och gå igen så blir väl en promenad med hundarna nu också. Vill inte tröttna för snabbt så ska träna med måtta. Powerwalking varje morgon, gymma en kroppsdel och sen ett pass blir nog lagom. Varannan dag blir det jogging där jag ska försöka slå mitt record varje gång. Så målet där är just nu 1 mil. Men det kommer nog ta nån månad innan jag är där.

Så sommaren (eller våren) så ska jag vara i en god form. Ska ner 7kg och känna att jag orkar med vardagen. Söker inte efter att bli smal som en pinne, vill må bra, bra kondition och vara vältränad. Så ni får följa min resa mot ett bättre hälsosammare liv. INGEN BANTING HÄR INTE! Det har jag testat nu i 7år och det går INTE.

Så varje vecka följer jag upp mina framsteg och så får vi se hur det går, nästa utvärdering blir alltså på ons den 13/10. Känner verkligen att jag ska ge allt denna gången! Ska inte ha sommaren som mål utan nästa år. Nytt år, nytt liv! Så håll tummarna!

Startvikt: 65kg (mål:58kg)
Fettprocent: 26,7% (mål:20-21%)

Mitt mål är egentligen inte att gå ner i vikt, utan att gå ner i fettprocent är nog mitt viktigaste mål. Om kilona förvandlas till muskler är det inga problem. Men det var allt, tror ni är trötta på mitt snack nu.

KISSBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0