Dålig uppdatering..

Skrev precis ett mega långt inlägg men nu är alla meningar raderade. Känner att det är för privat och ändast för mina närmaste vänner och familj. Jag är inne i en svaka just nu och måste hitta tillbaka känns det som. Så därför jag inte bloggat alls typ för har inte något kul att skriva om. Men det blir nog bättre snart. Tänkte lägga upp bilderna från turkiet, men inte ens det har jag någon lust med.

Uppdatering: Ska till Turkiet med Pernilla om 3 dagar, ska bli skönt. Jag vet att jag varit där precis, men jag behöver komma bort. För den ända gången när jag tänker på mig själv och mår bra är när jag slipper alla andra problem runt omkring och kan fokucera på vad som får mig att må bra.

Men nu ska jag strax ner till gymmet och pumpa ut alla negativa känslor och tankar och ge järnet!

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0