var får har jag fått min kondis ifrån?

Det var ett tag sen jag skrev, så tänkte att nu är det väl dags. Dags att ändra på sitt liv och ta tag i problemen och det är just precis det jag ska fokucera på just nu, vad fan som gör mig lycklig och få tillbaka mitt självförtroende. Min garderob består av 80% för små kläder, 60% av dem har jag handlat med en inställning "när jag väl gått ner så kommer dem passa och det gör jag väl snart" och dem andra 20% har passat en gång i tiden. Det är inte kul att handla kläder längre iheller, för det sitter som en kondom :S känner mig som en nypressad falukorv liksom, yeeeh!

När jag var hos läkaren förra veckan så skulle jag väga mig och vågen visade 5kg plus på 1 mån, SINNES!?? Fast jag har levt i min lilla bubbla den senaste tiden, ätit mitt 230g choklad var dag och bakat, frossat ben&jery och levt loppan på en massa skit som bara tynger min kropp. Men nu orkar jag inte sitta och deppa och tänka på alla andra före mig själv. Nu ska jag ta mig egentid och göra det jag behöver göra för att må bra.

Min kondis? Jag tror jag födes med kondis. För jag har inte tränat på typ 3 veckor och ätit skit varje dag och innan dess har jag inte tränat speciellt seriöst heller på över 1år. Men när jag ger mig ut och joggar känns det som jag kan springa en mil utan problem, fattar inte det. Antingen är det jag som "tror" att jag har bra kondis och på insidan håller den på att kolapsa. Nej men nu är det all in som gäller, trött på att må skit och hindra mig själv från att göra ditten och datten för att jag vill "vänta tills jag nått mina mål".

A way to a happy life säger vi här, TAGET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0