sitter på tåget påväg till västervik...

och det är snööökaoos. Just nu skulle jag göra allt för att ligga i min mysiga säng och kolla en film. Men sitter på tåget och förmodligen så kommer jag missa det andra och få sova på stationen, yes! Men jag är positiv, här är varmt som en bastu. Har druckit 2 liter vatten!!! Men jag gillar det,

Åker med ett sjukt läskigt tåg, varken öresund eller x2000 ett annat. Har redan haft något teknisktproblem en gång, alla lampor bara släktes och det blev helt svart, scary. Fast vet inte vad som hänt med mig, var så sjukt rädd för allt innan. Nu tänker jag mest "tar det som det kommer liksom" cooollugn. *peppa peppa ta i trä!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0