9 hemma dagar kvar :(

Satt och kollade mitt jobbschema och upptäckte att jag har totalt 9 dagar som jag ska vara hemma nu innan jul. Resten är jobbdagar då jag ska slita som ett djur nu i juletiden. Kommer vara så mycket folk och på julafton kommer jag typ sova bort hela dagen. Kom nyss på att det är nog dags att ge sig ut och handla klappar snart. Har ju bara 9 dagar lediga så får väl ta tag i det nästa gång jag kommer hem.

Totalt 3 veckors jobb har jag framför mig, men ska bli rätt skönt faktiskt. Komma bort ta sig egentid och när man jobbar hela dagen så blir det inte så mkt tid över att tänka på annat. Sen dirre efter jobb ska jag cykla till gymmet och pumpa och sen hem och sova, great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0