Torsdag.

Igår var jag och gymmade och känner ju verkligen det i kroppen idag. Så idag blir en lugn dag med massa mys istället. Jackan hittade jag igår och jag tror det kommer bli mitt absoluta favoritplagg i sommar, aldrig använd den men älskar den redan.

Ska krypa ner i sängen snart och kolla mysteriet på greveholm, mys!

Imorgon ska jag på bio med edvin ÄNTLIGEN!! Vi ska se avatar på entre, får väl se om den är så bra som alla säger :) Vill även se den nya Alice i underlandet, men det får väl bli om några veckor.

Köpte en klocka till mamma igår när jag var i stan och hon blev hur glad som helst, makes me happy!

Så nu ska jag kolla runt lite på nätet (bloggar, kläder och resor).

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0