Tisdag och ännu en solig dag!

Nu har man jobbat hela helgen och även igår. Så himla skönt att känna att man har 3 fria dagar, sjukt skönt. I helgen har jag även varit en sväng i stan med mamma och shoppat lite. Köpte ett par slitna jeans på vila och sen även en skit snygg klännning!

Försökte hitta liknelser på nätet men hittade inte det tyvärr. Den svarta spetsklänningen är kort, svart och bar rygg, skit fin! Jeansen är leegins, slitna och blå. Får väl lägga upp bilder i dagarna.

Idag ska jag bara ta det lugnt, haft sjukt ont i magen dem senaste dagarna så får bli en mysdag.

Annars i veckan så ska jag gymma, jobba, friends och eddie. Ska testa tandblekningen på edvin, ska bli spännande och se om det blir något resultat.



Imorgon ska jag rensa hela mammas arbetsrum, känner för att göra lite nytta. Så det för bli det sen ska jag va med eddie och vi ska gymma. Kommer in imorgon och skriver mer, ska kolla tv nu och bara koppla av.

VI HÖRS! HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0