solen skiner!

nu har solen äntligen hittat hit och snön håller på att försvinna, YES! Jag har inga pengar på mobilen så om jag inte svarar på era sms så beror det på det.

Igår var jag och kollade säng med mamma och vad tror ni jag hittade? INGENTING!!! Den billigaste sängen låg på 15 000 och den var såld. Fast det kvittar hade aldrig köpt den ändå, skit! Nu sitter jag här och är så sjukt shopping sugen, vill bara det ska bli sommar eller åtminstonde vår så jag kan bära dessa ursnygga plagg, längtar...

Efter min besvikelse så gick jag och mamma in på ginatricot och kollade kläder. Provade men hittade inget, men gick ut därifrån med ett leende ändå, grejt! Efter det bar det av till hemmakväll och så köpte vi 11 filmer för 20:-/st. 

Nu har jag nyss läst kissies blogg och jag är så jävla avundsjuk. Vill också vara på gran canaria nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0