Monday


Idag har jag verkligen sovit ut, sov nog ca 11 timmar inatt och känner mig utvilad. Stack till gymmet imorse med Pernilla men det gick inte speciellt bra. Jag försökte men var helt slut i kroppen, höll på att svimma efter varje maskin. Så till slut kände jag att nu räcker det. Tror jag håller på att bli sjuk, min kropp orkar ingenting.

Igår dammsög och skurade jag golvet, bäddade med nytvättade sängkläder och badade och skrubba hela kroppen. Hade tänkt göra det idag men så fick jag en spratt igår och sjukt skönt att det är klart. Så nu ska jag lägga in en maskin tvätt och sen slå mig ner och kolla på tvn.

Sen kommer eddie, vi ska bara ta det lugnt, sjukt skönt. Känner att det är precis vad jag behöver.

Men nu ska jag pysa, Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0