Jag har nått min målvikt!

Nu har jag äntligen nått min målvikt. Det betyder ju inte att jag inte har något fett på kroppen, för det har jag. Men det sista måste jag träna bort. Men nu är jag iaf nöjd med min vikt och här ska jag nu hålla mig, mellan 58-60. Går inte beskriva hur glad jag är och hur allt slit nu börjar släpppa. Jag kan äntligen fortsätta med mitt liv och sluta gå och tänka på att jag måste gå ner i vikt. Nu ska jag bara äta nyttigt och träna hälsosamt. Ska även bruka allvar med att gå ut och gå som man inte sitter inne hela dagarna.

Som mest vägde jag 75kg och nu är jag nere på lite mindre än 59kg. Det blir totalt 16kg helt sjukt. Kan inte fatta det själv att jag gått och burit på all den mängden helt i onödan, men nu är den borta. Aldrig mer ska den komma tillbaka!

Hade aldrig klarat detta utan min envishet och alla nära och kära som har stötat mig. Framför allt edvin som har klarat av alla mina utbrått och depressioner under hela vårat förhållande. Men det betyder sjukt mycket för mig att han valde mig när jag var som störst och hade underbet. Det bevisar att utseendet inte är det viktigaste.

Så ni som mår dåligt där ute för hur ni ser ut. Gör någonting åt det istället, kämpa, det kommer aldrig vara lätt. Men sålänge man tänker positivt och kämpar så kan man klara allt. Det blir inte bättre om ni torterar er kropp. Det bästa är att äta nyttigt och träna lagom.

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0