Grattis på födelsedagen storebror!

går inte en dag utan att jag tänker på dig. du var min pappa, bästa vän och min andra hälft. du som alltid skulle stå vid min sida och ringde hela tiden för att kolla att allt var bra. när du fanns vid min sida så var jag lycklig varje dag. jag behövde ingen annan. men nu när du inte är här så är allt så mycket svårare. du fick mig att må bra, du fanns där när jag mådde dåligt men mest av allt förstod du mig till 100 procent. det är ingen som förstår, ingen som fattar och ingen som vet någonting. du var där för mig och jenny varje dag, med dig i våra liv kände vi oss trygga. inte en enda dag när du levde så bråkade du med mig eller jenny, inte en ändå gång. saknar dig så fruktansvärt mycket. jag behöver dig här, jag vill att du håller om mig och aldrig släpper taget. jag behöver dina ord om att allt kommer bli bra, behöver dig vid min sida. jag behöver min storebror i mitt liv!

grattis på födelsedagen patrik, du är världens bästa bror!

Älskar dig så fruktansvärt mycket! <3

(hjärtat på bilden betyder så otroligt mycket för mig, glömmer dig aldrig <333)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0