Edvin kommer hit närsom! :-D

Nu ska jag stänga av datorn så edvin inte får spel när jag inte umgås med honom. Ska få han att åka ner till byn och handla blommkål så vi kan äta kokt blommkål, morötter och fishhhhiii. Haft ont i magen som sagt i flera dagar så sa mamma att om jag äter kokt mat kanske det släpper, får hoppas det!

Sen efter vi käkat ska vi till gymmet. Buffy ska också dit så vi gör henne sällskap :)

Jag är så himla glad idag, är det konstigt? SOLEN SKINER!!! Vill bara springa ut i bikini och njuta varenda sekund av att den har hittat hem. Fast värmen är inte direkt på min sida och inte vindarna heller, så det kommer nog dröja ett bra tag innan det sker.

Men nu ska jag pysa ner och möta min bääbis i dörren när han kommer.

Hörs imorgon, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0