Drömmen blev sann.

Har knappt kunnat sova på hela natten, vaknat flera gånger i timmen. Så skulle nog vägt mindre om jag bara sovit ordentligt. Men jag är mega glad ändå för vågen visade 59,9 och det är precis vad jag ville! Nu är jag snart klar vill väga hälsosamma 58-59 när jag är klar. Så jag är super nöjd! Vill inte bli benig och klen, vill ha mina former och skaffa mig snygga muskler. Så när jag är klar så kommer väl jag väga runt 60.

Efter 7års slit upp och ner känns det som att detta är slutet. Nu äntligen kommer jag lyckas helt och hållet och det är sån sjuk lättnad. Jag har provat alla dieter och alla slags träningsformer. Men nu har jag hittat ett sätt som passar mig perfekt. Äter hälsosamt och tränar med måtta.

Ska även börja promenera betydligt mer, nu är det bara gym i schemat. Men om en vecka så är det powerwalk varje dag och hundarna minst 3-4 ggr/ dag. Det är sånt man inte tackar nej till när solen strålar som den gör. Känner mig mycket bättre i kroppen och orkar betydligt mer. Så ska fortsätta med detta ända till sommaren och betydligt längre. Men detta året ska jag inte gömma mig i trädgården, ska skita i vad folk tycker och tänker. Jag är nöjd med mig själv och sen får dem andra säga vad dem vill!

Ska lägga in för och efterbilder när jag känner att min kropp är där jag vill ha den. Nu är den inte riktigt så fast som jag vill eftersom huden är lite slapp. Men det ska vi nog ta och fixa!

HUG HUG

Lägger in bilder från förra året sen, sitter vid den bärbara. Men hittade några från kreta. Mina störta mått är 169 lång och vägde 75kg. BMI : 33,3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0