BTW!

Jag går verkligen in för att jag ska klara my body dream mått detta året. I sommar ska jag inte skämas för min kropp och kunna bada och sluta tänka på hur fan jag ser ut. Det är sjuk men jag tror fan jag kommer klara detta. Ska gymma som fan nu ända till sommaren och när det blir den 1 juni ska jag vara nöjd!

Har bara några få kilo kvar. Men nu är det mer huden som är slapp och fetet som är löst, df jag måste börja träna så min kropp blir fast och smidig. Så min födelsedags present detta året blir att jag ska kunna kolla mig i spegeln utan att tänka: kolla valkarna, kolla fetma låren!

Sen ska jag tacka min underbara pojkvän och familj för utan deras enorma stöd så hade jag aldrig klarat det. Nu gör vi det tillsammans! (Mamma och syrran vill nämnligen också gå ner i vikt och edvin vill äta nyttigt så han får en slimad kropp) Så nu äter vi nyttigt hemma varje dag och det är så grejt!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0