Blodprov och ingen parkering i malmö stad.

Skulle in till stan och ta blodprov mitt i malmö vid södervärn. Först kommer man dit i god tid och hittar en skit bra parkeringsplats och sen upptäcker jag att jag inte har några mynt eller bankomatkort. Så jag kör tillbaka till mobilia och ska växla men dem öppnar inte förrän klockan 9.

sen tänker jag växla på lidl, men där är stängt och sen är det omöjligt att hitta någon kiosk som har parkeringsplatser utanför. Jag bryter ihop och ringer pappa som räddar mig i sista sekund och lämnar några växelpengar, han var ändå i närheten.

Sen tog jag blodprovet och det gick hur bra som helst, tror jag börjar vänja mig nu. Funderar till och med på att bli blodgivare och göra någon hjälp i denna värld.

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0