AVATAR! <3

har ju helt glömt bort att berätta om den filmen ju. såg den för några veckor sedan och den var så sjukt bra. bland den bästa filmen jag sett, så bra att jag utan tvekan kan betala 150spänn en gång till för att se den. Sen 3D är ju så nice, man lever sig verkligen in i filmen och den var sjukt bra gjord. Så om ni ska på bio säger jag bara en sak: SEE AVATAR I 3D, ni kommer inte bli besvikna.

Nästa biobesök kommer väl bli nu i veckorna. Både jag och mamma vill gärna se Alica i underlandet i 3D. Så det blir nästa film. Hoppas den är lika bra, johnny depp är ju med så man kan ju inte bli besviken direkt, han är grym.

Men nu ska jag pysa, hörde edvins röda saaaab utanför, tjingeliiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0