träning träning träning.

har fått en riktig kick nu med all träning. det jag ser mest framemot varje dag är träninngen, så himla kul! Fast kör ju mer varierat nu som bla. bodyattack, bodycombat, core, yoga, gym, indoorwalking och powerwalking och det är råååå kul!

Så som jag sagt innan så blir det mätning en gång i veckan och jag har redan tjuvtittat och sett att det går åt helt rätt håll. Så ska fortsätta pumpa och hoppas att min ämnesomsätning sätter fart.

Så vi får väl se hur det ser ut om en månad. Mitt mål är att få bra kondition, må bra, vara lycklig, äta bra mat, unna mig när jag känner för det oh såklart få bort lite onödigt fett.

Känner mig taggad för bodyattacken ikväll, yeeeh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0