börjar väl med det tråkiga direkt..

tänkte att jag för en gångs skull ska lägga upp ett rimligt mål. Så tänkte gå ner 8 kg på ca 11 veckor. Tänkte att när augusti är slut så ska jag nått mitt mål som är 58kg. Det är lagom för mig tycker jag. Ska inte köra någon slags diet. Bara hålla mig borta från alla sötsaker och sen una mig någon enstaka gång i veckan iställer för varje dag som nu. Sen ska jag träna varje dag och hålla igång så ska det nog lösa sig.

Just nu väger jag: 66kg. Kommer uppdatera vikten en gång i veckan hade jag tänkt. Så får vi se hur det går. Så nästa gång är nästa vecka på måndag då. Sen går det ju snabbast  i början så förmodligen kommer det vara som mest i början. Så får väl hoppas att jag nått 65 till nästa vecka.

Lycka till Jessica, tack  tack...8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0