x2000 vs öresundståg.

tänk om 6 timmar sitter jag på ett x2000 med handsvett och löökringar. Jag är inte den som är rädd för karuseller eller annat skoj, älskar den pirrande känslan i magen. Men när jag sitter där vet jag att det finns bara ett spår att följa och efter min är turen slut. Nu ska jag åka x2000 i en sjuk hastighet som åker på ett spår som delar sig etc. Som inte varar i ynka min utan hela timmar.

Läskiga är att när jag åker vill jag se framåt var tåget kör men det går ju inte, så där ska man sitta och inte se alls vad som är framför tåget. Nej nu måste jag sluta, skrämmer upp mig själv.

Så pappa om du läser detta, tänk vad in dotter gör för din skull!!! Men nu måste jag packa och byta om!



PS. Mamma kunde inte hålla sig för skratt när jag berättade att jag tyckte öresundstågen går för snabbt... hur ska detta gå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0