Västervik <3

jag bor i västervik på halvtid. Ska bo där nu varannan vecka fram till september och jag LOVE IT! Där är så himla fint med skärgård och man kan bada och paddla kanot i helt stilla vatten. Hade jag inte haft mitt liv här nere  hade jag utan tvekan flyttat dit. Kanske blir i framtiden.

Jag kom hem igår, ska vara hemma till söndag sen åker jag igen. Fast ska ut och campa med eddie och hans dad nu hela veckan typ. Ska bli skoj :)

Jag dör av värmeslag, man kan inte gå någonstans utan att man sväåttas. Ute är det 35 grader och inne lika varmt. Men jag klagr inte, för jag älskar solen och nu vill den steka mig så kan inte bli mer än över happy!

Inte lönt att fundera på utomlands resa, vi har ju fan thailand värme, hoppas det håller sig hela sommaren för jag strom trivs. Finns inget bättre än att svettas i solen hela dagen och äta gott.

Nu ska jag fylla på med vätska, men vi ses i dagaarna!

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0