Varför jag längtar till malmöfestivalen?




Det är för maten jag längtar eller lika bra vi säger munkar & våfflor... Hade inte mf bara varit en vecka om året kan jag lova att jag varken haft pengar eller kroppen på min sida. Ibland ställer jag mig frågan till mig själv om jag verkligen är frisk. Är det normalt att säga till sina vänner "ska bara på toaletten" sen så sticker man bort till munkståndet och köper 10munkar som 1min senare är gone??? Det är precis det jag gör.

Medans alla står och dreglar över ola svensson eller danny etc så står jag och tänker på munkarna som jus precis i den sekunden blir tilllagade... jag är inte frisk! Så tack malmökommun eller vem som nu står för festivalen att den bara är en gång om året, TACK!

Föresten, tro inte ni kan se mig stå och kränga mitt på stortrget, nenene... Jag gömmer mig i något litet krypin och kränger i min ensamhet, jupp jupp.Så ser ni något pucko som står ensam i ett hörn med en stor påse munkar och 1dl socker i nylet, YES thats me!

VI SES I MUNKSTÅNDET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0