nu sitter jag på tåget mot västervik..

vilket klydd det har varit hela resan hittils. Först var tåget en kvart försenat, sen var det tekniskaproblem och dem var tvungna att köra 40km/h saktare än vad de annars får köra. vilket resulterar i att minuterna blir bara fler och fler på förseningen. Mitt andra tåg skulle gå 25min efter jag hoppat av det första, då dem sa att vi bara var 10min försenade. Sen när vi väl var framme och det var dags för byte av tåg, då var klockan 19.17 och mitt andra tåg gick 19.18. Självklart var det tvunget att stå på helt andra sidan stationen, så det innebar först 30 trappsteg ner och sen 30trappsteg upp. min väska som väger 30kg och jag höll på att trilla hela tiden. Ingen gentleman fanns i närheten iheller...

Så jag skriver senare när mitt humör blir bättre... om jag lever vill säga... x2000 går rätt snabbt, men detta tåget är fan hemskt!:O känns som vi ska spåra ut snart, hörs sen!

Mamma jag är räddd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0