Nokia Booklet 3G

Nu sitter jag här och installerar mammas nya minidator som hon så snällt lånat ut till mig nu när jag ska till västervik. Är ju helt ensam där om dagarna så för att få lite roligare så fick jag nu låna hennes splitter nya Nokia Booklet 3G, NAJS! Liten och smidig med trådlöst bredband. Så nu har jag något att göra om kvällarna och dagarna. Så kanske jag slipper ångesten och tröstätandet och kan sitta och datanörda mig istället.

Fast får först se så jag kan installera allt och att allt går bra. Onödigt att konka med på den lilla knatten annars. Oh helt sjukt så mkt mer jag ser framemot resan nu. Fast sen håller ju pappa och hans vän mig sällskap till söndag, så lite skönt är väl det.

Men nu ska jag fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0