Mat mat mat...

snart kan man kalla denna bloggen en mat/frästelse blogg. Men vafan är väl bara jag som sitter här och trånar. Vill denna dagen ska gå fort som f*nnn så det kan bli fredag och min krängedag. Jag ska äta allt i min väg och då menar jag allt. Så Buffy om du hinner läsa min blogg innan vår tripp till stan imorgon, så ska jag säga dig en sak: Det första stället vi ska besöka är MCdonalds och handla min MC Flurry och sen är det fritt fram för shopping!

Nej men allvarligt så jaa.. nog dags för en fet promenad innan jag snor grannens bil och handlar min MCF. Nej herre gud, dags att logga känner jag. Det kliar i kroppen och min post väntar i brevlådan, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0