Jag lider av beslutsångest..

Såfort jag hittar ett plagg som jag är tveksam på om jag kommer använda eller om det är för dyrt så köper jag inte det. Sen om jag fortsätter tänka på plagget så köper jag det senare. Men problemet när man gör så är ju att dem flesta gånger är de självklart slut i min storlek.

Senast de hände  var igår/idag. Jag har kollat på ett par skor från din sko när jag var där med mamma. sen har jag tänkt på dem och kommit fram till att jag behöver ett par nya festskor och jag kommer använda dem. Men så gick jag tillbaka och skulle köpa dem, så var dem inte på rean och alla andra var det. Då tänker jag:- dem kommer snart läggas ut på rean så lika bra att vänta. Vad händer? Jo självklart läggs dem ut på rean dagen efter jag varit där och när jag kommer dit 3 dagar senare (alltså igår) så finns där bara storlek 40kvar.

Så efter jag besökt 10 olika din sko butiker ger jag nu upp, men skorna kommer finnas kvar i mitt huvud ett bra tag till. jäkla beslutsångest!

Här har Tyra på sig skorna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0