Bodybuilder.

Nu har jag suttit och funderat en stund. Försökt hitta mitt nya kall,... Jag tror fan jag ska blibodybuilder, tänk om jag kunde få in träningen i huvudet varje gång jag tänkte på mat, då hade jag varit bodybuilder 2011. Nej men ska fan börja äta nyttigt, allvar nu! Nästa  sommar ska jag ha en tvättbräda och röven ska sättas på plats!

Imorgon är det sista dagen jag ska kränga allt jag kommer åt. Sen är..... fan jag kom nyss på att min idee kommer inte fungera. Jag som höll på att skriva ett världspeppande inlägg slutar med att jag får upp malmöfestivalen i huvudet, munkar munkar. Vet att jag inte kommer klara den frästelsen... aja en dag i taget. Några veckor innan den skiten ska börja och får väl hålla mig dessa veckorna sen får vi se om jag hellre pressar i gymmet än äter flottiga munkar.

Resultatet kan jag redan lägga fram (SOMMAREN 2011):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0