Tjohejsan!

Nu har min familj landat i egypten och där är tydligen 28 grader. Ångrar lite att jag inte följde med :( saknar dem redan! Har knappt kunnat sova så orolig jag varit, men nu känns det bättre när dem äntligen är framme. Själv är man ensam hemma och jag är mörkrädd =/ jobbigt.. Men får hoppas att det kommer gå bra. På jobbet var det ännu värre, skulle stänga butiken och det är sjukt läskigt när det är typ en i butiken. Tänker: - snart händer något! Sen när jag skulle stänga så var jag tvungen at släcka alla lampor, fick fan panik! usch nä :(

Men jag lever än sålänge, har städat köket och nu är här fin fint. Ska snart ner och baka bullar, känner jag behöver det! Sen ska jag krypa ner i sängen och gosa med min värmekudde, svinkallt ju! Se om det går någon bra film.

Så detta är väl vad jag kommer skriva idag, ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0