Tjenis penis!

Har inte alls varit aktiv med bloggandet och känns inte som att jag håller det jag säger. Så nu ska jag säga det på rätt sätt. Skriver när jag känner och har lust. Kan bli varje dag eller en gång i veckan, återstår att se.

Min jobbe vecka är slut och cashen är snart på kontot. Nu blir det nog mest jobb på helgen, mer cash mindre jobbtimmar, najs! Annars är livet helt okej för tillfället.

Planer? hmm. Har några grejer som jag håller på med... Vikten går åt helvete för tillfället, mitt sug är på max nivå och mina kilon vill inte gå neråt. Men har satt en deadline, 31 januari då ska vågen visa mindre än 60!! och gör den inte det, ska jag springa en mil eller simma 2mil! Så ge mig styrkan nu så jag kan klara detta möget!

Jag och edvin skulle börja träna nu 1 januari, sen blev det flyttat till 18 januari och nu är det flyttat IGEN till 1 februari. Känns som jag skjuter upp det hela tiden, usch hate it! ;/

Någon som sett en resa till gran canaria 2 veckor i februari för mindre än 2000? CALL ME! Måste savea money till framtiden.

Annars har jag väl inga större planer just nu direkt, tar dagen som den kommer.

HA DET BÄST!
Bjuder på en gammal bild:
 '
Blev en på baby istället, MUMS! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0