Tjenis penis!

Nu har jag landat i mitt hus efter några dagar hos älskling. Jobbat har man gjort hela helgen och känner sig sjukt slö och hur skönt är det inte när man vet att fyra dagar framöver kan man bara slappa! NAJS

Just nu ska jag slå på tvn och kolla en film. Fast måste först kolla några grejer på nätet, ska iväg och shoppa lite imorgon hade jag tänkt. Eller inte shoppa kläder då utan kolla säng och garderob. Ska nämnligen ändra på mitt rum hade jag tänkt, ska bli sjukt najs! Vill ha en väldigt stor garderob som jag kan hänga mina snygga plagg i ;) så man blir mer sugen på att sätta på sig något snyggt och inte alltid se ut som ett loffas.

Så det är vad jag ska göra imorgon. Så ska först köra mamma till jobb och sen blir det en himla körande dit och hit. Men vill man hitta det billigaste/bästa så får man kolla överallt.

Sen nu när jag bott hos edvin lovade jag mig själv att äta nyttigt. Men blev det så? NEJ! :( så sjukt besviken blev jag på mig själv när jag vägde mig. Har ju bara ätit massa mög varje dag och så kommer man hem och så har man lagt på sig två kilo på 3  dagar, KUL!

Så från och med imorgon ska jag verkligen skärpa mig. Ska göra upp en deal med mamma så man blir lite mer taggad och inte faller tillbaka. NU **** SKA DET GÅ VÄGEN!

Men nu ska jag kolla vidare, men vi synes imorgon!

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0