SOMMAR <3

längtar så till sommaren, med sol och massa bad! Vill utomlands till värmen och bara njuta!!

GE MIG SOMMAR NU!!

Denna bilden är tagen i grekland när jag var där med syrran för 2år och 6mån (2007) sedan. Så underbart vi hade det!



Har aldrig varit brunare än den gången, tror aldrig jag uppnår den färgen igen utan fusk. Är ju väldigt ljus i hyn men där lyckades jag. Kan ju bero på att jag pressat typ varje dag hemma i solen/4 veckor i spanien och en vecka i grekland. Men aldrig mer ska jag pressa, ska vänja mig vid den jag är. Inte lönt att försöka att nå upp till andra med mörkare hud. Så denna sommaren ska jag köra minst solskyddsfaktor 20 när jag är ute i solen! Annars kommer mittt liv sluta på en macka med smör och det vill jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0