ska göra allt för att lyckas, det räcker!

har inte alls sköt mig nu med mat etc. Har blivit alldeles för mycket suger sista tiden.. Sen nör man äter så mycket socker så blir det bara att man vräker i sig ännu mer nästa dag. Så från och med nu, no suger! På måndag ska jag börja röra på min kropp och försöka få den att forma sig lite. Har ju ex antal månader kvar nu innan beachen 2010, då jag ska ha lyckats! Så nu ska jag ge järnet, ska lyckas med något för en gångs skull! Efter snart 7 års längtan så är det på tiden.

4kg till mitt mål, jag ska lyckas!



Återkommer på måndag angående detta ämne, ska nämnligen sköta mig fram tills dess förhoppningsvis (A)

GOODLUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0