Mitt 2009 fortsättningen.

Blev inte helt klar med mig igår, glömde ju helt bort:

 Både jag & Edvin klarade körkortet! ;)

 Olle hade fest i sin nya lya.

 Syrran hade 18års fest och grannen blev ett psykfall.

 Tandställningen försvann, YEEEH!!!

 Michaela kom hem från Tyskland.

 Tog slut mellan Sören & Buffy.

 Tog även slut mellan Michaela & Fredde.

 Slet som ett djur på lager-jobbet. (fick money iaf)

Edvin spelade match:


 Max i edvins lag tog studenten.

 Andreas student blev då jag träffade anna efter 1½års snack.

 Me.

 Kollade matchen sverige-danmark.

 Krängde på mcdonalds "detta var en av 100gånger jag varit på mcdonalds år 2009", här med mina små barn.

Juli:
 Stockholm med mamma & Edvin.

 Blekte tänderna!

 Chillkrök @ Edvin.

 Campade med Edvin & hans pappa, hälsade även på edvins moster med familj.

 chillkrök hos Abbe.

Augusti:
 Invigning av edvins brors tatuerings-studio.

 chillkrök hos Audam och efter blev det iväg på emo-fest.

 fest hos edvins bror.

 Edvin spelade match.

 blev en hel del malmöfestival.

September:
 Bodde hos edvin en hel vecka, när hans mamma var i amsterdam. Såklrt fick Puttesnutte vara med!

 Blev kinaresturang med Buffy, Linda och Micki.

 Michaela flyttade till tyskland på riktigt.

 Edvin tatuerade sig.

 Firade Josefin som fyllt 18år.

 Törringe med gänget.

 Fest hos Micke.

Oktober:
 Mammas pojkar började och vi samlade oss för att kolla vår gamla klasskamrat från gymnasiet Tim, fick oss många goda skratt. Bobbys mamma är crazy, hahah!

 David Guetta @ slagthuset, sög!

 Mamma & Pappa fyllde år.

 Började gå till en kirupraktor.

 Började mitt nya arbete, sitter numera i kassan YES!

November:
 Middag med hela edvins lag.

 Blev en del White @ slagthuset.

 Michaela fann sin René i tyskland, woho! :-D

 Buffy fann sin Diar and thats grejjjjt! :-D

December:
 Var på badhuset med baby.

 Sen blev det jul med hela tjocka släkten och dagarna där efter med edvins familja. Alldeles för mycket julmat! Men jag älskar det ändå <3

 Nyår med the gang, blev inte som man tänkt sig :-( fast vafan kommer fler!

 Nu börjar 2010 och jag är fett taggad!


 THE END OF 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0