Mitt 2009 <3

Januari:
 Var allmänt glad.

 1år med älskling.

 Fortfarande svullen efter operationen, hade tandställning och löshår.

 Edvin hade födelsedagsfest med alla från laget typ.

Februari:
 Bio med Pernilla och Linda.

 Fest hos Olle.

 Alla hjärtans dag.

 Spanien med älskling, mamma & pappa, syrran och viggen "hennes kille*.

 Flygresan har satt sina spår i mitt huvud och nu är jag flygrädd och vet inte om jag kommer våga flyga igen...

 Älskling fyllde 18år, stor kille!

 Buffy fyllde 20år och det firades med en fes ofcourse!

Fler bilder från buffys fest kommer här:


Mars:

 Dags för edvin att ha ytterligare en födesedagsfest!

Fler bilder från edvins 18års fest hos mig:



 Firade Edvins pappa Sven när han fyllde 50år.

April:
 En hel del slagthuset från och med nu och framåt.

 Michaela flyttade till Tyskland.

Vollybollsfest @ my place:

 Linda fyllde 20år. Som jag sedan i maj hade födelsedagsfest tillsammans med!

 Ministy of sound @ slagthuset with everybody.

Maj:
 (Födelsedags fest med Linda, no pictures sorry)

 Jag fyllde 20år!

 Edvin & Jag <3

Fortsättning följer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0