Godmorgon sverige!

Nu sitter jag i min säng och kollar ut genom fönstret och ser att solen tittar fram. Kom nyss på att jag glömt äta mina vitaminer, brb!

(30sek senare)
Tillbaka! Vad som händer en dag som denna? Ska alldeles strax packa en hel del grejer. Funderar även på att få med mig datorn faktiskt. För annars blir det inget bloggandet och jag kommer vara uttråkad. Fast tror nog inte det blir någon dator ändå, så tror jag struntar i det. Ska bo hos edvins mamma nu till söndag. Hans mamma är med sin kille i amsterdam så vi passar på att njuta av varandra till söndag, MYS!

Tråkigt nog ska jag jobba hela helgen, det är nog det ända negativa. Fast ifs så jobbar jag bara till fyra lör-sön. Fast imorgon jobbar jag till sex, inte lika skoj direkt :/ Fast edvin ska väl med jobba så då jämnar det ut sig. Får tänka positivt, pengar på kontot GREJT! 
´
En annan kul grej är att jag lyckades sköta mig med maten hela dagen igår. Har inte lyckats med de på två månader nu. Har alltid lyckats få i mig något som inte ska ner. Men igår lyckades jag, så får se hur det ser ut på måndag.

Var hemma hos Linda igår och vi snackade skit, buffy var såklart också med :) Så passade på att låna några filmer från linda, bla australia som jag ännu inte sett. Så det blir väl den jag och edvin kommer se nu i helgen, mys.

sitter och funderar på om jag ska duscha nu innan, hmm. Blir nog bäst så slipper jag göra det sen så älskling inte blir besviken på att jag slösar våran tid.

En annan kul grej att veta? Jag fixade ju med datorn igår och vet ni vad? jag lyckades ta bort det stora viruset som sjukat ner min dator totalt. Så nu verkar det som min dator är sig själv igen, jag är ett geni!

Nej ska packa lite nu, men jag återkommer. HUG

Har fått en finne, not fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0