Torsdag and the working börjar again...

Nu sitter jag här vid datorn och har nyss ätit mörk choklad och plommon. Inte för jag tycker torkade plommon är någon höjdare men måste ju få ner på godiset så man får väl börja någonstans. Ska snacka med en förre detta bodybuilder imorgon och fråga hur jag kan få en platt mage innan sommaren. Så får väl se om jag kan sätta igång med det nu och bruka allvar. Ska sätta upp schema varje söndag på mat jag ska äta hela veckan, så nu **** ska det burnas fett!

Känns som jag säger detta varje gång jag går in här men nu vill jag verkligen. Bara jag får veta hur jag ska gå till väga kommer detta nog lösa sig innan sommaren I hope.

Imorgon ska jag jobba, kul ? NOT! Sen ska jag va med baby hela helgen. Hans mamma ska nämnligen iväg på lördag så då ska vi bara lägga tiden på varandra.

Känns som baby vill komma igång med träningen nu med och det har jag väntat på. Behöver någon som peppar mig, så har kanske fått det nu äntligen!

Men nu är jag slut i ryggen och måste dricka vatten. HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0