Nu ska jag kolla tv!



Snackar med älskling i telefonen. Han är lite småsur märker jag så ska väl lägga på snart. Jag vet inte varför men jag hatar verkligen skriva sms, jag kan få damp när en person skriver flera sms. Liksom läget, vad gör du och kan vi ses är okej. Men flera sms hela hela tiden är bara jobbit. Så om ni vill snacka med mig så föredrar jag verkligen att ni ringer för jag hatar smsa. Nu ska jag kolla one tree hill eller POC.

I helgen ska jag få edvin att ta med mig på avatar som han sagt nu ex antal månader. Känner att det snart är försent så får väl sätta eld i baken på honom.

Sitter här med ett jävla sötsug och vill bara gå ner och baka eller kränga 5kg choklad :(:( så himla jobbigt. För er som är arbetslösa: ficka en telefon linje där man kan ringa när man har sötsugstankar så ni kan få en på andra tankar. Det hade ni kunnat känna flera miljoner på!

Men nu ska jag pysa, ha det bäst!

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0