My new life!

Idag har jag sovit till klockan halv 5 idag, riktigt illa. Men nu ska jag iaf upp senast 8.00 dem andra 3 dagarna!
På onsdag ska jag till doktorn på undersökning, det står inte helt rätt till med mitt hjärta så förväntar mig det värsta :( kul att vara 20 år och känna sig som 80.

Men får skylla mig själv att jag behadlat min kropp som jag gjort... Så nu hoppas jag verkligen att jag kommer skärpa mig med allt och sluta hålla på som jag gör. Så från och med idag så startar mitt nya sunda liv.

NO MORE CANDY!
NO MORE FAST FOOD!
NO MORE SMOKEIIIING!
NO MORE DRINKING!
NO MORE *******!

Nu gäller det punkt slut, detta är sista sista sista chansen. Går det inte denna gången och min kropp blir som innan (snackar inte om storleken utan om min kropps innehåll!) så kan jag lika bra gå ner till kyrkogården och börja gräva för det är där jag kommer sluta inom ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0