Hellu

Idag har jag sovit ut och bara tagit det allmänt lugnt. Har städat i vråerna i mitt rum och ska snart sortera garderoben och dammsuga/skura golvet. Sen ska jag spela wii med mammsen och även gå ut med hundarna.

Har nyss ätit, nyttigt för en gångs skull WOW! Vet inte om jag ska jobba imorgon, tänkte jag skulle vara ledig på fredag för baby fyller år.

Han ska jobba hos sin bror nu några dagar, miss him! :(

Gick igenom massa bilder och annat skoj från när man gick i grundskolan. Sjukt vad kul det är att läsa om allt man gick igenom. Sen har jag dessutom sett klart hela one tree hill säsong 6 så nu finns det inget att kolla på :( dröjer väl minst ett år innan säsong 7 kommer ut...

Aja detta blev ett tråkigt inlägg, får se om det blir roligare imorgon. HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0