Hejsan

Nej som ni kanske märkt har jag inte bloggat nu på ja snart en vecka. Är ju som sagt inte hemma för tillfället och här har jag rätt fullt upp och sen är jag slutkörd så jag har ingen ork att skriva. Fast nu är det bara med idag, 4 dagar kvar tills jag kommer hem, längtar! Ska bli så skönt att komma hem till nära och kära och sova i sin egen säng. Här är sjukt ensamt och inte speciellt kul att sova i en stor lägenhet helt själv, ikke sa nikke.

Men jag får hålla ut några dagar till och sen ska jag hem wihoo. Sen blir det inge mer västervik och jag tror jag blir hemma föralltid. Borta bra men hemma helt klart bäst! Saknar min familj, vänner, djuren och min babybooo :( usch ja, tänk positivt! När jag kommer hem har jag bestämmt mig för att jag ska träna BIG TIME! Är taggad till hundra och känner att nu *****! Baby är också taggad verkar det som och mamma vill ha hjälp att komma igång så nu kör hela familjen, full rulle!

Har skött mig så sjukt bra nu iaf denna vecka nu när jag varit här. Nyttig nyttigt nyttigt, joggat, powerwalkat och haft mig. Känner mig så mycket piggare och gladare! Får väl försöka hålla detta nu och kämpa vidare.

Saknar och älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0