hallå där

här sitter jag, en solig dag som denna. har totalt 4 arbetstimmar kvar idag och det går lika segt som sniglarna i skogen eller ja buffy på att svara på msn. Min syster ligger just nu på en solstol vid poolen på sitt hotell i turkiet och glassar och om två dygn gör buffy detsamma :/ skit också! ta mig till solen tack...

eller jo vi har sol här men inga stränder och ja... det är inte samma sak helt enkelt. Igår var det min absoluta otursdag, trodde det skulle varit i fredes men nej, det blev igår.

Jag skulle stänga klockan 6 men kunderna vägrade lämna lokalen. Det ösregnade ute och jag fick sätta på mig ett *** regnställ och flytta skyltar och trampa runt i en halv meter höga vatten SJÖAR. Sen ville det inte sluta heller så jag fick packa in min dator i 5 lager kläder "regnställ" och sen fick jag bära den under armen hem så hela naken gick i sönder. Sen ska jag tvunget flytta all min pakning från ett ställe till ett annat och får gå 2 omgångar! stressad som fan för jag måste hinna inom åhlens i sista sekunden. Bära sakerna tog 40min, sen var jag både blöt utanpå och innanpå regnställen (svett) så fick ju duscha mitt i allt. Jag han precis ner på åhlens och då ska det tvunget stå en före mig som segar och jag har en viktig grej jag ska hinna till på 5min. Så när jag äntligen kommer fram och ska betala så har jag för lite pengar, SKIT! sen ska jag gå hem så kommer en bil som kör i en vattensjö och det kommer en surfingvåg rätt över mig!!! Så ni kan ju fråga mig hur glad jag var när edvin ringde strax efter denna stunden? eller han ringde innan jag fick vågen över mig.


Så idag har jag ont i ryggen, naken, axlarna YEHHOOO! En massage hade inte varit fel, knåda ut alla knutor och avkoppling. Får väl unna mig en FET sån när jag kommer hem, edvin är ju värdelös (förlåt älskling men du orkar ju inte ens i 1min).

Detta inlägget fick tiden att gå en sväng så nu är det totalt 3timmar och 30min tills jag slutar, YEEES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0