Beroende.

Jag hittar alltid nya saker om jag blir beroende av. Nu snackar vi mat då såklart, den dagen jag blir beroende av träning eller NYTTIG mat har jag nog trillat ner från ett berg eller något i den stilen...

Några saker som jag tidigare varit beroende av är: Daimglass, Vaniljhjärtan, Cockies, piggelin, negerbullar, ballerina etc...

Nu i sommar hittade jag mitt nya beroende object och det blev såklart MC Flurryn som bara kostade 10kr ett bra tag, blev MINST en sån om dagen vilket resulterade i viktuppgång. Men nu kostar inte den 10kr och jag har nu funnit mitt nya beroende, vanlig mjukglass med karamellströssel????



Men det sjuka är att det är bara gott tills strösslet är slut sen ger man bort den, tvingar ner resten eller slänger den åt fåglarna. Jag behöver gå på rehab, varför finns det AA och allt sådant. Jag är beroende av sötsaker, var finns dem rehaben?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0