were is the love (sun)?


vart har solen tagit vägen? trött på detta usla väder nu och vill ha sommarvärme NU! Kan inte molnen försvinna härifrån snart eller ska vi behöva frysa ytterligare. Räker det inte med att vi hade vinter i typ ett halv år? Hoppas verkligen att det kommer bli en riktig sommar i Sverige i år, annars tar jag mitt pick och pack och drar!

Är fortfarande sjuk eller sjukt hängig. Huvudvärk och känner mig så sjukt slö. Så nu ska jag kolla några tråkiga repriser på tvn från internet och senare kommer väl edvin förbi en sväng.

Ska fixa hela bloggen som jag sagt tidigare och fler digitalbilder. Det ända jag väntar på nu är att bli frisk och pigg så jag orkar med allt.

Några händelser i MAJ / början på JUNI

- Valborg
- Linda fyller 21år
- Tandblekning
- Fixa bryn och ögonfransar
- Syrran fyller 19år
- Ett set fransk manikyr
- Diar fyller 21år.
- Träna bort magen
- Jag fyller 21år
- Shopppa loss sommarkläder, speciellt bikini!
- Sara fyller 21år
- Tyskland med la familja och shoppa alkohol till syrrans student
- Anna fyller 21år
- Edvin, Syrran, Josse etc.. studenter
- Edvins amerikansk fotbollssäsong börjar
- Edvin ska börja jobba
- Jag ska hjälpa mamma på jobbet

det var en del av det som ska hända. Lovar att det blir bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0