Torsdag och imorgon är det helg.

Idag kom Michaela hem från tyskland. Så jag, micki och Buffy stack till stan. Riktigt fint väder och vi hade riktigt trevligt! Jag hittade 4 linnen på ginatricot, bilder kommer imorgon såklart. Ska hinna inom h&m och köpa brillorna imorgon så passar på att lägga in bild på dem med imorgon.

Nu sitter jag här på mitt rum och åt för typ 2 timmar sen och jag är hungrig igen, URK! Blir inte bättre när jag vet att mickis just nu sitter och äter stuvade makaroner med falukorv :( min favvisrätt!

^ÅHHH längtar tills lördag ska bli så himla najs. Först taco sen förfest med girlsen och sen utgång! GREJT.

Imorgon ser dagen ut såhär än sålänge:

- Jobba
- köpa brillorna
- träna med buffy
- bio (alice i underlandet)

Men nu ska jag ner och kränga, be right back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0