Tjena i mossen.


Känner att det ligger virus i luften. Känner mig lite krasslig faktiskt, inte bra inte bra... Hoppas nu verkligen inte att jag blir sjuk för det pallar jag inte med. På torsdag kommer micki hem från tyskland, så på lördag blir det stor utgång. Ska bli riktigt nice med alla girlsen, var ett bra tag sedan sist. Annars i veckan blir det muchoo träning, eddie, friends and bio mit mama. Vi ska äntligen se Alice i underlandet, så vill mamma så gärna se den så får bli så :)

Nu ska jag snart gå in och kolla svenska hollywoodfruar repris, anna ankas assistent repris och couger town eller hur det stavas repris. Annars ska jag bara ta det lugnt idag, I need  it. Har så sjukt ont i magen, skit jobbigt! Men kommer väl in en sväng senare I belive.

Ha det najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0