Tjena i dampskogen!

Nu har jag lugnat ner mig lite. Har precis skrivit under papperna på skatteverket så nu får jag tillbaka mina money, YEEH! Kling Kling i kassa, behövs verkligen nu när jag ska köpa mig fettsugning för hela slanten!

Nej sämt och sido, hoppas verkligen inte att det ska behöva gå så långt att jag lägger mig under kniven, uch nää!
Ska se till att gå ut och röra på min fläsk så mycket så möjligt. Men klart man måste sätta en deadline!

Men nog snackat om det. På valborg blir det chillgill hemma hos mig med några vänner, trevligt trevligt. Så mina kära vänner "ni vet vem ni är" är varmt välkomna hem till mig klockan halv 7 på valborg.

Får hoppas solen kommer fram imorgon igen, det är den ända nuförtiden som får mig på ljusa tankar! Så imorgon ska jag KRÄFTAN ut i solen och BRÄNNA fram fräknarna så jag blir till en riktig prickikorv, MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0